COVID19 – České technologie: Ochranné štíty pro lékaře a profesionály z 3D tisku
Přední světový výrobce 3D tiskáren Prusa Research a.s. se pustil do unikátního projektu 3D výroby ochranných štítů pro lékaře a profesionály v boji proti…
V dnešním díle se v rámci seriálu „Práce z domova“ podíváme na nástroje vhodné pro online průzkumy. V předchozích dílech jsme zatím představili nástroje pracující s time managementem a umožňující tvorbu myšlenkových map.
Nástroj SurveyMonkey je dostupný zdarma pro 10 otázek a 100 odpovědí. V placené verzi nabízí pokročilé možnosti včetně logických návazností a chytré analýzy.
Nástroj nabízí:
Oblíbená platforma, která je zdarma bez omezení. Stačí si jen vytvořit účet a můžete začít s tvorbou dotazníků. Google Forms nejsou lokalizovány do českého jazyka, ale jejich použití je poměrně intuitivní a pro občasnou práci s dotazníky postačí.
Nástroj umožňuje:
Tento webový nástroj pomáhá podnikům všech velikostí vytvářet online průzkumy nejrůznějšího zadání – od získání jednoduché zpětné vazby, přes měření loajality zákazníků až po vzdělávací projekty. Umožňuje komplexní tvorbu dotazníků a jejich správu v reálném čase, včetně vyhodnocení. Dále nabízí:
Survio je oblíbený a rozšířený nástroj pro měření zákaznické spokojenosti, marketingový průzkum, hodnocení zaměstnanců a jiné online dotazníky a ankety. Práce s ním je jednoduchá a zdarma můžete vytvořit 100 dotazníků měsíčně.
Survio nabízí:
Jedná se o snadno použitelný nástroj, který slouží mnoha účelům. Je vhodný pro marketingové průzkumy, průzkumy veřejného mínění, online registrace, online formuláře a online zkoušky. Umožňuje jednoduché sledování výsledků a komunikaci s respondenty. Dále nabízí:
Zoho survey je samostatnou součástí skupiny manažerských a marketingových nástrojů Zoho. Umožňuje vytvořit více než 25 typů otázek a má mnoho témat a stylů, které mohou dát dotazníku osobitý formát. Dále nabízí: