Práce z domova č. 3 - Online průzkumy

V dnešním díle se v rámci seriálu „Práce z domova“ podíváme na nástroje vhodné pro online průzkumy. V předchozích dílech jsme zatím představili nástroje pracující s time managementem a umožňující tvorbu myšlenkových map.

 

SurveyMonkey

Nástroj SurveyMonkey je dostupný zdarma pro 10 otázek a 100 odpovědí. V placené verzi nabízí pokročilé možnosti včetně logických návazností a chytré analýzy.

Nástroj nabízí:

  • integraci CRM a e-mailu
  • multimediální otázky
  • ověření odpovědi
  • integraci sociálních médií a třetích stran
  • sledování trendů
  • textovou analýzu
  • úložiště obsahu
  • knihovnu šablon
  • pokročilé větvení dotazníků

Google Forms

Oblíbená platforma, která je zdarma bez omezení. Stačí si jen vytvořit účet a můžete začít s tvorbou dotazníků. Google Forms nejsou lokalizovány do českého jazyka, ale jejich použití je poměrně intuitivní a pro občasnou práci s dotazníky postačí.

Nástroj umožňuje:

  • jednoduché vytváření pomocí nástroje „Chyť – táhni – pusť“
  • vkládání multimédií
  • vlastní logiku
  • informace o odezvě v reálném čase
  • automatické souhrny
  • řízení přístupů
  • pravidla validace dat
  • víceuživatelskou spolupráci

Kwiksurveys

Tento webový nástroj pomáhá podnikům všech velikostí vytvářet online průzkumy nejrůznějšího zadání – od získání jednoduché zpětné vazby, přes měření loajality zákazníků až po vzdělávací projekty. Umožňuje komplexní tvorbu dotazníků a jejich správu v reálném čase, včetně vyhodnocení. Dále nabízí:

  • nástroje pro analýzu dat
  • emailový marketing
  • mobilní průzkumy
  • větvení otázek
  • podporu multimédií

Survio

Survio je oblíbený a rozšířený nástroj pro měření zákaznické spokojenosti, marketingový průzkum, hodnocení zaměstnanců a jiné online dotazníky a ankety. Práce s ním je jednoduchá a zdarma můžete vytvořit 100 dotazníků měsíčně.

Survio nabízí:

  • 17 typů otázek
  • 100+ hotových grafických šablon
  • 70+ vzorových dotazníků
  • 94% spokojenost zákazníka
  • zabezpečení SSL 2048 bitů

FreeOnlineSurveys

Jedná se o snadno použitelný nástroj, který slouží mnoha účelům. Je vhodný pro marketingové průzkumy, průzkumy veřejného mínění, online registrace, online formuláře a online zkoušky. Umožňuje jednoduché sledování výsledků a komunikaci s respondenty. Dále nabízí:

  • neplacenou verzi o velkém rozsahu: až 1000 respondentů, všechny typy otázek odemčeny
  • až 2 týdny trvající průzkumy
  • nástroj KwikResponse pro snížení míry předčasného opuštění dotazníku
  • nástroj KwikBuild pro efektivnější design dotazníku

Zoho survey

Zoho survey je samostatnou součástí skupiny manažerských a marketingových nástrojů Zoho. Umožňuje vytvořit více než 25 typů otázek a má mnoho témat a stylů, které mohou dát dotazníku osobitý formát. Dále nabízí:

  • integraci CRM
  • automatické oznámení
  • databázi zákazníků
  • přizpůsobitelné šablony dotazníků a přehledů
  • data v reálném čase, připomenutí klíčových mezníků
  • reporty & Statistiky
  • integraci sociálních médií, e-mailu a třetích stran

Další novinky

Všechny novinky

COVID19 – České technologie: Ochranné štíty pro lékaře a profesionály z 3D tisku

Přední světový výrobce 3D tiskáren Prusa Research a.s. se pustil do unikátního projektu 3D výroby ochranných štítů pro lékaře a profesionály v boji proti…

Práce z domova č. 2 - Myšlenkové mapy

Pokračujeme v seriálu "Práce z domova", dnes představíme aplikace, které vám umožní vytvářet myšlenkové mapy. V předchozím díle jsme shrnuli nástroje pracující

Naše služby

Analýza inovačního potenciálu

Mentoringový program „Scale-up your business“

Akcelerační program "BusinessRunway"

Poradenství k dotačním programům

Poradenství k ochraně duševního vlastnictví

Připravenost na digitalizaci a udržitelné podnikání

Finanční poradenství

ESA Technology Broker

Mezinárodní databáze nabídek a poptávek

Kooperační setkání, mise firem, zahraniční veletrhy

Transfer technologií a ILO

Účast v projektech