Práce z domova č. 2 - Myšlenkové mapy
Pokračujeme v seriálu "Práce z domova", dnes představíme aplikace, které vám umožní vytvářet myšlenkové mapy. V předchozím díle jsme shrnuli nástroje pracující…
Současná situace donutila mnoho lidí pracovat z domova. Rádi bychom vám postupně představili nástroje, které vám můžou zpříjemnit a zefektivnit vaši práci z domova. Zmíníme se např. o myšlenkových mapách, o nástrojích vhodných pro online průzkumy a pro videokonference. Dnes představujeme nástroje pracující s time managementem.
Time management je sadou postupů, doporučení a nástrojů pro plánování času, obvykle za účelem zvýšení efektivnosti využití času. Time management zahrnuje širokou škálu aktivit, mezi které patří plánování, přidělování, stanovení cílů, delegování, analýza stráveného času, monitorování a stanovení priorit. Zpočátku bylo hospodaření s časem využíváno jen pro obchodní nebo pracovní činnosti, ale postupem času se tento obor z důvodu narůstajících nároků na život rozšířil i do osobních aktivit.
Remember the milk je propracovaný systém, který obsahuje řadu funkcí pro efektivní organizaci úkolů a povinností. Dostupný je skrze webové rozhraní. Jeho používání je bezplatné a navíc je celý lokalizován do češtiny.
Nástroj nabízí:
Nástroj společnosti Microsoft pomáhá produktivněji pracovat a zvládat úkoly bez stresu. Umožňuje snadno si vytvořit plán na každý den a zorganizovat si čas efektivně. Je zdarma a k dispozici pro všechna zařízení.
Nástroj nabízí:
Freelo je česká aplikace pro týmovou komunikaci a správu úkolů. Freelo je určené pro nezávislé profesionály a menší týmy, kteří chtějí mít absolutní přehled nad projekty.
Freelo nabízí:
Google Keep je primárně poznámková aplikace vyvinuta Googlem. Služba nabízí možnost zadání úkolu, jeho připomenutí a označení po splnění. Je dostupná jako mobilní aplikace pro operační systém Android a jako webová aplikace.
Aplikace nabízí: