Management ochranných známek

Ochranné známky představují dobře viditelnou vizitku výrobků nebo služeb firmy, kterou spotřebitelská veřejnost vnímá jako znak kvality a odlišení se od podobných konkurenčních produktů na trhu.

I když samotná registrace ochranné známky není příliš složitá, péče o ochrannou známku zdaleka nekončí jejím formálním zápisem. Aby firma předešla neoprávněnému užívaní své ochranné známky, je třeba systematicky a dlouhodobě pozorovat situaci na trhu a monitorovat nově přihlašované ochranné známky. Určitá rizika jsou spojena i s vlastním užíváním ochranných známek a změnami jejich zeměpisné působnosti. O ochranné známky je třeba ve vlastním zájmu firmy pečovat po celou dobu jejich existence.

Nový praktický materiál „Management ochranných známek“ z produkce European IP Helpdesk shrnuje přístupnou a stručnou formou, jak by firma měla v dlouhodobém výhledu se svými ochrannými známky nakládat, čeho se vyvarovat a jakým výzvám naopak věnovat preventivní pozornost. Celý text materiálu naleznete ZDE.

Pro více informací kontaktujte V. Suchého, 728 082 895, suchy@tc.cz

Další novinky

Všechny novinky

NATO DIANA vyhlašuje výzvy pro rok 2024

Obranný akcelerátor NATO DIANA spustil 2. ročník technologických výzev. DIANA představuje klíčový alianční nástroj pro vyhledávání a podporu technologických…

Technologická agentura ČR vyhlásila 12. veřejnou soutěž v podprogramu „Technologičtí lídři“ v Trendu

Technologická agentura ČR (TA ČR) vyhlásila ve spolupráci s MPO ČR další veřejnou soutěž k předkládání návrhů projektů v programu Trend, podprogramu

Naše služby

Analýza inovačního potenciálu

Mentoringový program „Scale-up your business“

Akcelerační program "BusinessRunway"

Poradenství k dotačním programům

Poradenství k ochraně duševního vlastnictví

Připravenost na digitalizaci a udržitelné podnikání

Finanční poradenství

ESA Technology Broker

Mezinárodní databáze nabídek a poptávek

Kooperační setkání, mise firem, zahraniční veletrhy

Transfer technologií a ILO

Účast v projektech