NATO DIANA vyhlašuje výzvy pro rok 2024
Obranný akcelerátor NATO DIANA spustil 2. ročník technologických výzev. DIANA představuje klíčový alianční nástroj pro vyhledávání a podporu technologických…
Ochranné známky představují dobře viditelnou vizitku výrobků nebo služeb firmy, kterou spotřebitelská veřejnost vnímá jako znak kvality a odlišení se od podobných konkurenčních produktů na trhu.
I když samotná registrace ochranné známky není příliš složitá, péče o ochrannou známku zdaleka nekončí jejím formálním zápisem. Aby firma předešla neoprávněnému užívaní své ochranné známky, je třeba systematicky a dlouhodobě pozorovat situaci na trhu a monitorovat nově přihlašované ochranné známky. Určitá rizika jsou spojena i s vlastním užíváním ochranných známek a změnami jejich zeměpisné působnosti. O ochranné známky je třeba ve vlastním zájmu firmy pečovat po celou dobu jejich existence.
Nový praktický materiál „Management ochranných známek“ z produkce European IP Helpdesk shrnuje přístupnou a stručnou formou, jak by firma měla v dlouhodobém výhledu se svými ochrannými známky nakládat, čeho se vyvarovat a jakým výzvám naopak věnovat preventivní pozornost. Celý text materiálu naleznete ZDE.
Pro více informací kontaktujte V. Suchého, 728 082 895, suchy@tc.cz