Práce z domova č. 1 - Time management

Současná situace donutila mnoho lidí pracovat z domova. Rádi bychom vám postupně představili nástroje, které vám můžou zpříjemnit a zefektivnit vaši práci z domova. Zmíníme se např. o myšlenkových mapách, o nástrojích vhodných pro online průzkumy a pro videokonference. Dnes představujeme nástroje pracující s time managementem.

 

Time management je sadou postupů, doporučení a nástrojů pro plánování času, obvykle za účelem zvýšení efektivnosti využití času. Time management zahrnuje širokou škálu aktivit, mezi které patří plánování, přidělování, stanovení cílů, delegování, analýza stráveného času, monitorování a stanovení priorit. Zpočátku bylo hospodaření s časem využíváno jen pro obchodní nebo pracovní činnosti, ale postupem času se tento obor z důvodu narůstajících nároků na život rozšířil i do osobních aktivit.

RememberTheMilk.com

Remember the milk je propracovaný systém, který obsahuje řadu funkcí pro efektivní organizaci úkolů a povinností. Dostupný je skrze webové rozhraní. Jeho používání je bezplatné a navíc je celý lokalizován do češtiny.

Nástroj nabízí:

  • různá geografická umístění úkolů
  • integrované Mapy Google
  • mapu nejčastěji používaných míst
  • rozdělení podle tagů
  • synchronizace aplikace na více zařízeních
  • integrace emailu a SMS

To Do

Nástroj společnosti Microsoft pomáhá produktivněji pracovat a zvládat úkoly bez stresu. Umožňuje snadno si vytvořit plán na každý den a zorganizovat si čas efektivně. Je zdarma a k dispozici pro všechna zařízení.

Nástroj nabízí:

  • sdílení seznamů a úkolů s přáteli, rodinou, kolegy a spolužáky
  • barevně rozlišené seznamy
  • jednorázové nebo opakované termíny splnění a připomenutí
  • rozdělení úkolů na snadno zvládnutelné kroky
  • připojení poznámek a souborů až do velikost 25 MB
  • synchronizace úkolů s Outlookem

Freelo 

Freelo je česká aplikace pro týmovou komunikaci a správu úkolů. Freelo je určené pro nezávislé profesionály a menší týmy, kteří chtějí mít absolutní přehled nad projekty.

Freelo nabízí:

  • kategorizaci příspěvků v diskuzích
  • přidávání souborů
  • dílčí úkoly a jejich distribuce
  • inteligentní notifikace
  • integrace emailu

Google Keep

Google Keep je primárně poznámková aplikace vyvinuta Googlem. Služba nabízí možnost zadání úkolu, jeho připomenutí a označení po splnění. Je dostupná jako mobilní aplikace pro operační systém Android a jako webová aplikace.

Aplikace nabízí:

  • synchronizaci s Google Drive
  • webové rozhraní pro rychlý přístup odkudkoliv
  • třídění, archivace a vyhledávání úkolů
  • přehledný widget pro vaši Home Page

Další novinky

Všechny novinky

Práce z domova č. 2 - Myšlenkové mapy

Pokračujeme v seriálu "Práce z domova", dnes představíme aplikace, které vám umožní vytvářet myšlenkové mapy. V předchozím díle jsme shrnuli nástroje pracující

COVID19 - České technologie: výkonná termokamera Workswell MEDICAS s vysokou přesností odhalí osoby se zvýšenou teplotou

Klient Technologického centra AV ČR, česká společnost Workswell s.r.o., inovativní výrobce infračervených kamer a systémů, vytvořil špičkovou duální kameru…

Naše služby

Analýza inovačního potenciálu

Mentoringový program „Scale-up your business“

Akcelerační program "BusinessRunway"

Poradenství k dotačním programům

Poradenství k ochraně duševního vlastnictví

Připravenost na digitalizaci a udržitelné podnikání

Finanční poradenství

ESA Technology Broker

Mezinárodní databáze nabídek a poptávek

Kooperační setkání, mise firem, zahraniční veletrhy

Transfer technologií a ILO

Účast v projektech